Ga naar hoofdinhoud

Hoe gaan we te werk?

Ervaar het verschil in Home Management

Vanuit het hart van uw huishouden

De kern van onze dienstverlening speelt zich af in het hart van uw huishouden. Met onze dienst Daily Housekeeping voorzien we u van een Home Manager om u hierin te faciliteren. Op basis aan uw wensen en voorkeuren kan de dienstverlening uitbreiden en een bredere totaalontzorging betekenen.

  • Stap 1 - Adviesgesprek

    Onze coördinatoren staan u graag te woord om onze organisatie en onze diensten nog gedetailleerder te kaderen. We verkennen samen in welke vorm Home Management voor u de grootste meerwaarde oplevert. Vervolgens plannen we een Huisbezoek in.

  • Stap 2 – Huisbezoek

    Uw coördinator neemt in uw leefomgeving een grondige intake met u door. Zo brengen we meteen de gehele context, specifieke voorkeuren en uw wensen en behoeften op maat in kaart. Dit omvat in eerste instantie een analyse van de benodigde taken en voorkeuren op vlak van Daily Housekeeping. Vervolgens analyseren we eventuele wensen en noden op vlak van Household Management of Tailored Services. We gaan ook met aandacht dieper in op uw voorkeuren op vlak van communicatie en samenwerking. Kiest u ervoor om zelf taken te definiëren of verkiest u eerder het delegeren van uw huishouden in zijn geheel, zodat het proactief wordt uitgevoerd? Maatwerk is de standaard, u zit aan het roer.

    We capteren alle informatie in een Home Report en stemmen deze finaal met u af. Dit vormt steeds onze gids in onze verdere samenwerking.

  • Stap 3 – Matching & Introductie Home Manager

    Op basis van het Home Report gaan we op zoek naar de juiste match in uw Home Manager. Indien dat uw voorkeur geniet organiseren we graag een kennismakingsmoment. Uw Home Manager is alvast volledig op de hoogte van uw specifieke context, wensen en behoeften. Dus de focus ligt vooral op de persoonlijke connectie creëren.

  • Stap 4 – Opstart dienstverlening

    Bij de opstart van uw Home Manager is de coördinator steeds aanwezig om de onboarding te verzorgen. U kiest zelf of u nog verdere informatie wenst te delen of dat u de briefing in detail overlaat aan de coördinator. Deze heeft namelijk in het Home Report reeds alle benodigde info gecapteerd. We volgen gedurende de opstartperiode graag in detail uw ervaring op zodat we nuances onmiddellijk kunnen bijsturen indien van tel.

    Indien u naast Daily Housekeeping ook dienstverlening wenst op het niveau van Household Management of Tailored Services dan worden deze ook in detail besproken. Uw coördinator en Home Manager maken onderling de nodige afspraken in werkwijze.

  • Stap 5 – Voortdurende opvolging

    We houden voortdurend de vinger aan de pols, in de drieledige relatie tussen coördinator, Home Manager en u als klant. Dat geeft ons de mogelijkheid om de kwaliteit en tevredenheid te borgen alsook gewijzigde of bijkomende wensen qua dienstverlening te spotten en faciliteren. We investeren graag in een duurzame relatie!

Boek een vrijblijvend adviesgesprek in

Wenst u meer informatie over onze oplossingen of verkent u graag hoe we specifiek voor u en uw gezin van dienst kunnen zijn? We staan voor u klaar. Geef gerust aan op welk moment we u mogen telefoneren of een huisbezoek kunnen laten plaatsvinden.